söndag, februari 28, 2010

I found my broken heart

3 kommentarer:

Miss C sa...

"VARNING Kan innehålla spår av nötter!"
HAHAHAHAHAHAHA KLOCKRENT!!!!

Sjukt snygg banner btw!!! ^^

Malin sa...

Villka fina bilder du gjör. Vad roligt att du vill plugga vidare inom illustration. jag går på mälardalenshögskola och läser programet informativ illustration. Om jag kan rekomendera programet? absolut, vi har väldigt bra lärare, och intressanta kurser. Men man skall ha klart för sig innan man söker att utbildningen inriktar sig just på informativ illustration och därför är mycket fokus på teknisk illustration. just nu sitter vi å färglägger ficklampor i illustrator och photoshop, villket är ganska långt borta från det jag i vanliga fall ritar. Så jag skulle väll säga att det beror mycket på vad man vill ha utav utbildningen. jag ville ha en bred utbildning som jag vet att jag kan få jobb med efteråt. Kan även tippsa om serie och bildberättar programet på gävles högskola. förmodligen en roligare utbildning men mindre chans å få ett jobb efteråt. Hoppas att det var till lite hjälp.

Ida Törnqvist - konstblogg sa...

snygg stil du har :D !!!